2010. augusztus 23., hétfő

Bemutatkozás



Üdv, köszöntelek az oldalamon!

Az első bejegyzést annak szentelem, hogy bemutassam, tulajdonképpen miről is fog szólni ez a blog, miért kezdtem egyáltalán bele és, hogy honnan is jött az ötlet ehhez az egészhez. Nos, a minap az egyik vieómegosztó portálon találtam rá Plastic Tinkerbell-re, és az ő haul videóira, amelyekben az egy- egy vásárlás alkalmával beszerzett új zsákmányait mutatja be. Bizonyára benned is felmerül az a kérdés, hogy mi a jó abban, ha egy vadidegen ember újdonsült szerzeményeit nézegetjük... először Én is így vélekedtem róla, de aztán később rájöttem, hogy ez az egész nem a dicsekvésről szól, nem arról, hogy a legmárkásabb luxuscuccait bemutassa az ember lánya, hanem sokkal inkább arról, hogy szuper jó ötleteket kaphatunk az üzletekben levő  aktuális leárazásokról, akciókról. 
Mivel Plastic Tinkerbell jelenleg Hollandiában él, sok tippet nem tud adni az itthoni vásárlásokhoz, ezért gondoltam, hogy megpróbálkozom valami hasonlóval, hátha tudok segíteni. :-)  

Íme tehát az Én haul blogom; olvassátok, kommentáljátok! :-D  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése